Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN AMRO

21000 werknemers

ABN AMRO - Klant Adviseur Wonen Traineeship

Deadline: 19-05-2024 12:00:00
Niveau
Richting

Help jij onze klanten bij het realiseren van hun woonwensen? En wil jij je carrière starten met veel verantwoordelijkheid en een uitgebreid persoonlijk ontwikkelingsprogramma? Start dan als trainee adviseur wonen!

Je werk

Door oprechte interesse achterhaal je de klantwens op het gebied van wonen en maak je verbinding met de klant op persoonlijk vlak. Deze klanten kunnen veel verschillende achtergronden hebben zoals ondernemers in privé of expats. Complexe situaties zijn voor jou een uitdaging. Je kijkt altijd verder met de klant of we nog verder van dienst kunnen zijn. Klantbelang staat altijd centraal, dit betekent dat klanten van jou een persoonlijk en deskundig advies kunnen verwachten. Klanten spreek je vooral via Beeldbankieren of als de klant dit wenst op kantoor. Daarnaast ben je een sparringpartner voor je collega’s op het gebied van hypotheekaanvragen.

Werkomgeving

Binnen de afdeling Wonen werken professionals die goed kunnen luisteren, open staan voor feedback en die elke dag de ambitie hebben om de klant tot onze ambassadeur te maken. Met een specialistisch team helpen we onze klant  snel en netjes, op het moment dat het uitkomt. Binnen de afdeling werken we zelforganiserend, hierdoor is er veel ruimte voor persoonlijke groei en ondernemerschap. Daartegenover staat dat we eigenaarschap en verantwoordelijkheid verwachten.
We werken hybride. Dat betekent dat jij werkt daar waar je het beste je werk kan doen. Dat zal de ene keer op kantoor zijn en een andere keer vanuit huis.

Traineeship

Tijdens het traineeship ontdek je in 18 maanden wat werken bij de bank jou kan bieden. We leiden je op voor je eerste functie en geven je de ruimte om een stevige basis te ontwikkelen voor je verdere loopbaan. Dit doen wij door het bieden van verschillende elementen in het traineeship zoals masterclasses, rotaties en opdrachten. Zo bouw je binnen no-time een netwerk op en leer je de bank nog beter kennen. Je stroom uiteindelijk uit op deze functie Adviseur Wonen.
Je werkt actief aan het vergroten van je vakinhoudelijke kennis en volgt een opleidingsprogramma zodat jij optimaal je werk kan doen. Aanvullend bieden we je de unieke kans om het Boost Your Growth-programma van The School of Life te volgen, waar je aan de slag  gaat met het ontwikkelen van jouw persoonlijk leiderschap. Door middel van opdrachten krijg je inzicht in jezelf als professional. Zo ontdek je hoe jouw talent het best tot zijn recht komt. De coaches van de afdeling, je buddy en mentor staan voor je klaar. Zij zijn er om je te helpen bij persoonlijke groei, het begeleiden van de teamdialoog of om inhoudelijk te sparren. Na je traineeship stroom je uit in dezelfde functie en team. 

Je profiel

Onze ideale trainee adviseur wonen helpt klanten om hun woonwensen te realiseren voor bestaande of nieuwe klanten. Je bent sociaal vaardig en daarmee ben je een verbindende factor tussen betrokken afdelingen. Je krijgt energie van het nemen van verantwoordelijkheid en eigenaarschap. Je durft feedback te geven, zodat we onze processen beter kunnen maken. 
 
Je stelt je flexibel op en bent bereikbaar als onze klant ons graag wil spreken. Je bent bereid om in de avonden en op zaterdag en zondag te werken. 

Verder herken jij je in de volgende punten:
·    Je hebt recent een hbo- of wo-opleiding afgerond, bij voorkeur Economie, Bedrijfskunde, Sustainability, Rechten of Finance
·    Je hebt maximaal twee jaar werkervaring
•    Je bent in het bezit van de WFT opleidingen of bereid om dit snel halen.
•    Zowel mondeling als schriftelijk vloeiend in het Nederlands en het Engels.
•    Je bent proactief, zowel richting (nieuwe) klanten als binnen je eigen team.

Uiteraard hoef jij niet over elke vaardigheid uit het beschreven profiel te beschikken. Juist de potentie om vaardigheden te ontwikkelen is wat jouw talent zichtbaar maakt tijdens het traineeship.

Wij bieden

Tijdens het traineeship bieden we veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Hier draagt ook de groep trainees met wie je het programma volgt in bij. Je krijgt toffe workshops en events aangeboden in het traineeship. Je hebt bij ons de keuze om thuis of op kantoor te werken met goede faciliteiten. We helpen je om fit & vitaal te blijven met ons eigen MyWellbeing aanbod. We bieden je een leuke en uitdagende baan in een gezellig team. 
 Verder:
•    Een 36-urige werkweek met een marktconform salaris vanaf €3500,- per maand
•    Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen
•    Een OV-jaarabonnement en een goede pensioenregeling

Selectiepoces

Het sollicitatieproces voor het traineeship bestaat uit een aantal stappen:

Reageer vóór 20 mei op deze vacature. Na het insturen van jouw motivatie en cv hoor je van ons of wij je uitnodigen voor de volgende ronde van het selectieproces: het online assessment. We hanteren hiervoor een minimale score, zorg dus dat je je goed voorbereidt. Als jij een goede score behaald hebt volgt een korte telefonische intake, waarna we het eerste online gesprek, vanaf medio april inplannen. Wanneer we na het eerste gesprek overtuigd zijn, nodigen we je uit voor de selectiedag. Op de selectie dag voeren we een tweede gesprek en leggen we jou een praktijksituatie voor. 

Uiterlijk 1 juli hoor je van ons of je bent geselecteerd voor het Personal & Business Banking Traineeship. 

Vragen?

Op 12 april ben je van harte welkom op onze inhousedag. Tijdens de inhousedag ontmoet je onze trainees, programmamanagers en vertellen verschillende collega’s hoe het is om bij ABN AMRO te werken. Je ervaart aan welke onderwerpen wij werken en hebt uiteraard alle kans jouw vragen te stellen. Meld je hier aan voor de in-house dag
Past de inhousedag niet in jouw agenda? Als alternatief kun je op 16 april tijdens een online Q&A al je vragen stellen aan onze huidige trainees en programmamanagers. Stuur een email aan traineeship.pbb.wm@nl.abnamro.com om je hiervoor aan te melden. 
Heb je andere vragen? Neem dan contact op met Wouter van Kouwen.
Wouter.van.kouwen@nl.abnamro.com

Gelijke kansen voor iedereen

Het succes van onze organisatie staat of valt met de kwaliteit van onze mensen en de ideeen die zij hebben. Echt verrassende inzichten en innovatieve oplossingen voor onze klanten ontstaan door een samenspel van culturen, kennis en ervaring. Daarom is diversiteit voor onze organisatie ontzettend belangrijk. Om ervoor te zorgen dat alle collega's binnen ABN AMRO hun kwaliteiten kunnen ontplooien, stimuleren we een inclusieve cultuur waarin iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt.